Till Regeringens Justitie Kansler

29.6.2011.

I tryckt skrift, ”Palmemordet: DE SAMMANSVURNA”, Sven Anér Förlag, ISBN 978-91-971440-6-3, sidan 301, skriver jag, bokens författare:

”Efterskrift: Sammansvurna och medlöpare

Vilka var då de sammansvurna vid mordet på Olof Palme? Vilka är medlöparna?

Jag nöjer mig med att namnge tre sammansvurna män:

Hans Holmér, Carl Östling samt Anti Avsan.”

Jag avslutar citatet där samt kompletterar till JK:

Jag önskar att JK snarast måtte utreda om jag med ovanstående citat har gjort mig skyldig till falsk angivelse jämlikt brottsbalken 15:6.

Jag önskar omgående besked om diarienummer och handläggare.

Sven Anér, 21 08 14 – 5075.

Medlem av SFF och SJF.

Öster Edinge 271, 740 10 Almunge. 0174-500 66, 018-15 12 79.


./. Boken ”Palmemordet: DE SAMMANSVURNA” fogas till och ingår i denna inlaga.

4 kommentarer:

  1. Varför rensas kommentarerna bort på denna blogg titt som tätt ? Kommer det måhända obekväma ifrågasättanden ibland ?

    SvaraRadera
  2. Sven, du bör kunna vända dig Skattemyndighetens folkbokföringsenhet för att få fram personnummer på CP:s systrar. Det gör alltid en enkel anhörigutredning i samband med dödsfall. CP:s personnummer finns väl lätt tillgängligt. CP:s systrar bör också utan problem kunna få ut hela obduktionsprotokollet.

    SvaraRadera
  3. Svar till Greven
    Kommentarer som innehåller rasistiska uttalanden eller saknar uppgifter som har med inlägget att göra rensas bort. Man kan ha olika åsikter om relevans. Men "obekväma" kommentarer är välkomna så länge de berikar diskussionen.

    SvaraRadera
  4. Hej Sven,
    Jag tror inte att det är möjligt att Anti Avsan är mördaren av Palme, Däremot så kan det mycket väl vara Carl Östling och Hans Holmér som är inblandade och kanske också Stig Bergling hade något med planerna att göra.

    SvaraRadera

Läs sidan "Om kommentarer"