Angelägen skrivelse till Rikspolischefen Bengt Svensson, RPS.

Bengt Svensson! Jag lägger nu på min blogg

www.svenanerpalmemordet.blogspot.com

ut nedanstående text:

”Rikspolischefen instämmer med Leif GW Persson: Poliser i konspiration mot Olof Palme!

Den svenske rikspolischefen Bengt Svensson, ansvarig för den polisiära delen av förundersökningen rörande mordet på statsminister Olof Palme, har ingenting att invända mot det uttalande som i februari i år gjordes av hans underordnade, RPS chefskriminolog Leif GW Persson:

Mordet på Olof Palme skedde inom en konspiration av poliser, militärer och säkerhetspersoner.

Jag konstaterar då att den svenska rikspolisstyrelsen anser att en konspiration av poliser, militärer och säkerhetspersoner förelåg/föreligger, samt att mordet på Olof Palme i denna del är uppklarat.

Skulle du ha något att invända mot detta konstaterande från min sida ber jag dig ta kontakt.

Sven Anér”

Du når mig på min adress Öster Edinge 271, 740 10 Almunge, eller per telefon/fax 0174-500 66.

Min senaste bok, ”Palmemordet: DE SAMMANSVURNA”, som innehåller en mordbeskrivning parallell med Perssons, bifogas.

Engagerad och oroad hälsning

20.6.2011. För Leif GW Persson, RPS: Jag önskar din kommentar till ovanstående skrivelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs sidan "Om kommentarer"