Försäljningen har startat!

12.6.2011.

Samtalen börjar komma: ”Sänd ett ex av DE SAMMANSVURNA”! Och jag ber alla bloggbeskarna – i dag bortåt 30 000 besök! – att hjälpa mig och saken genom att berätta för goda vänner att boken finns!

Jag bör ha en annons inne på SvD Kultur, Böcker, kring den 20 juni, det går ju bra att hänvisa till den. Och tala med kulturredaktören på din dagliga tidning, föreslå en recension eller i varje fall en anmälan.

139:- på pg 75 05 55-5, Vill du ha ”Affären Anti Avsan” också blir det 189:-.

Tillgivne Sven Anér, Öster Edinge 271, 740 10 Almunge. 0174-500 66.

Tack!

Sven Anér

2 kommentarer:

  1. Ett jätteproblem med dina "teorier" är ju att förklara hur en isolerad påstått extremistisk grupp poliser kan ha haft makt över Politiker, Polisledning mfl som mörkat utredningen i 25 år. Det finns liksom inte unset av rimlighet bakom ett sådant antagande.

    DET MÅSTE LIGGA HELT ANDRA MOTIV OCH ALLIANSER BAKOM EN SÅDAN MÖRKNING!

    Allianser och motiv närmare maktens korridorer än ett löst sammansatt gäng illa sedda poliser som kollegor tipsat om upprepat på olika sätt.

    Möjligen skulle man kunna misstänka att en eller flera av dem på något sätt använts som redskap av människor med andra motiv att avlägsna Palme med makt och politiskt inflytande. Att tro att makten skulle skydda ett gäng högerextrema mördare eller utländska intressen är dock ganska otroligt.

    SvaraRadera
  2. Tjena Sven.
    Jag beställde båda böckerna men det dök bara upp en (De sammansvurna).
    Den går inte av för hackor men jag är klart intresserad av den andra också.
    //Stefan

    SvaraRadera

Läs sidan "Om kommentarer"