Till Aftonbladets Nyhetsredaktion, tacksam för införande! Kollegial hälsning

Tänk om Ingvar Kamprad skänkte en miljard till fosterbarnen, som nu ska glömmas bort på nytt! Du har många miljarder på lut, sen vi köpt alla våra bokhyllor Billy av dig, så varför inte en återbäring.  SA.


 


Kan du hjälpa mig, Jutta Rabe?

11.9.2011. An Jutta Rabe, Top Story, Medienhaus Babelsberg, August Bebel Strasse 26-33, D-14482 Potsdam DEUTSCHLAND

Liebe Jutta – hoffentlich bekommst Du diesen Brief! Mir geht es ziemlich gut; ich sende einen Photo-Gruss!

Ich habe seit mehreren Jahren die ESTONIA verlassen und bin wieder beim Palme-Mord.

Kannst Du jetzt mit deinem Gatten sprechen? Auf Deutsch geht es so langsam!

Alltså, jag ska ta det kort. Jag sände i dag denna inlaga till regeringens justitiekansler, JK. Inlagan har karaktären av ett nödrop: varför görs ingenting? Jag placerar sålunda Lisbeth Palme mitt i mordhändelserna, och jag ber Er tillsammans läsa och reflektera.

Det finns en klar tysk koppling. Några av Olofs och Lisbeths kläder sändes på ett mycket tidigt stadium till Bundeskriminalamt, Technisches Institut, Wiesbaden för granskning av skadorna på Olofs kläder samt ovisst uppkomna skador på Lisbeth Palmes mockakappa och T-shirt (men Lisbeth bar vid mordtillfället en ren vit blus, inte en T-shirt!).

Jag bilägger tre brev på knagglig tyska som jag skrev till Bundeskriminalamt; jag har aldrig fått något svar.

För övrigt ser du ju i inlagan vad saken handlar om.

Min tanke: Att du möjligen kunde intressera och engagera något tyskt medium, eventuellt ditt eget!, för denna sak, med utgångspunkt från att de svenska polismyndigheterna har narrat en stor västtysk myndighet: bl a skickat fel plagg som aldrig blivit påskjutet medan Lisbeth Palme bar det utan falskeligen ersatts med en T-shirt Lisbeth  aldrig har burit!

Detta är ju en otrolig skandal, och den skulle kunna få tyngd och relief om den registrerades just i Tyskland.

Jag slutar där, Jutta, och hoppas höra från dig! Hälsa din vänlige man!

Dein seit so vielen Jahren sehr ergebener


Sven Anér, Öster Edinge 271, S-740 10 Almunge, Schweden. Tel och fax:

0174-500 66, 018-15 12 79.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs sidan "Om kommentarer"