10.10.11. Leif GW Persson!

Leif – Hinner du med jobbet för alla extraknäck? I så fall ber jag dig ta fram Protokoll V i Palmeutredningen och slå upp bilden av Lisbeth Palmes innerplagg. Enligt min minnesbild – men jag har i dag inte tillgång till bilden och ni hemligstämplar den – visar bilden en svårt solkad och sargad T-shirt. Är min minnesbild korrekt?

Läs sedan min korrespondens med SKL, senaste brevet från mig, där jag visar uttalanden från fem olika instanser som alla talar om en ”vit blus” och där ingen nämner att denna blus på minta sätt skulle ha varit solkad eller sargad.

Har du tidigare sett denna bild? Varför har du i så fall inte slagit larm? Slagit larm om att en stor och viktig statlig myndighet, RPS, i ett hyperviktigt tjänsteärende ljuger för en annan stor och viktig statlig myndighet, nämligen RPS?

Märker du inte att statsskutan går i kvav? Måste det inte vara tjänstefel av en hög RPS-anställd att inte slå larm om ting av det här slaget – och sen stå för larmet?

Jag kommer att tala om detta i mitten av november, för hederliga grannar här i Tuna socken. Det blir ett allmänt möte där all byk dras fram. Ett svar från dig skulle förstås uppskattas.

Om du har svårigheter med vanlig korrespondens bifogar jag adresserat och frankerat kuvert.

Sven Anér, Öster Edinge 271, 740 10 Almunge. 0174-500 66.

./. Brev i kopia från Anér 10.10 till SKL. Adresserat och frankerat kuvert till Leif GW Persson, RPS. Kom aldrig något svar från Persson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs sidan "Om kommentarer"