Välkommen, Dag Andersson! Läs min blogg!


31.12.2012. Kriminalkommissarie Dag Andersson, Palmeutredningen, Rikskriminalpolisen!
Jag läser nyårsnattens morgon på Text-TV att du nu är ny chef för Palmeutredningen, och jag önskar dig lycka till!
Jag får av den komprimerade CV som jag läser intrycket att du är en realinriktad person, med vilja att utreda reala fakta. Jag ber dig därför gå in på min blogg
och koncentrera dig på mina egna inlägg på bloggen, framför allt det nya årets inlägg.
Jag har aldrig, genom åren, blivit dementerad i någon sakfråga, endast avfärdad utan motiveringar.
Av de senaste inläggen är mina skrivelser till statsrådsberedningen (5 punkter) och till RÅ (anmälan av Leif GW Persson) de centrala.
Jag hävdar, i likhet med Leif GW Persson, att mordet på Olof Palme förövades inom en konspiration av poliser, och jag ifrågasätter sålunda varför Persson hållit tyst så länge.
Engagerad hälsning!
Sven Anér, Karlsrogatan 85 A, 752 39 Uppsala. 018-15 12 79.

1 kommentar:

  1. Dag Andersson är spaningsledare. Den tidigare spaningsledaren och chefen Hans Melander är kvar som chef. Jag tror inte att Dag Andersson har tid att läsa bloggen.

    SvaraRadera

Läs sidan "Om kommentarer"