SvD: Inlägg till Brännpunkt:

15.12.2012. För SvD Brännpunkt. Under rubriken ”Dåliga motioner stjäl riksdagens tid” skriver på Brännpunkt ”Anti Avsan (m) riksdagsledamot”.
SvD hade kunnat komplettera med upplysningen att Avsan har ännu ett uppdrag inom det svenska rättssamhället, nämligen som fast civilt yrke befattningen som rådman vid Stockholms Tingsrätt. En utförligare bakgrund till personen Avsan ges i min bok (2008 och 2009) ”Palmemordet: Affären Anti Avsan”, en bok som erbjudits SvD Kultur för benägen anmälan.
Att det är just Anti Avsan som får vädra unkna tankar kring riksdagsledamöters fria rätt att lämna in motioner känns som en tanke. Jag riktar, som SvD vet, allvarliga anklagelser mot Anti Avsan även i min fortlöpande blogg
Anti Avsan har aldrig riktat någon förtalsanmälan mot mig, och han har heller aldrig dementerat något av mina många uttalanden om honom under fyra år av fri svensk debatt.
Sven Anér, FK, DHS, journalist, författare, bloggredaktör.
Karlsrogatan 85 A, 752 39 Uppsala. 018-15 12 79.

1 kommentar:

  1. Denna Anti som ständigt dyker upp när man börjar läsa om PalmeMordet.

    Ingen Rök utan eld.

    SvaraRadera

Läs sidan "Om kommentarer"