Till Tysklands Ambassad och UD

3.6.2013.
För Ambassadören.
Jag översänder skrivelse som i dag går till der SPIEGEL. Jag riktar i skrivelsen kritik mot Bundeskriminalamt för okritisk hantering av påstått bevismaterial i Palmeaffären, men min kritik riktar sig förstås framför allt mot svenska vederbörande.
Det är ju en stor forskningsskandal när en stat lurar en annan i ett så väsentligt spörsmål som ett statsministermord.
Jag sätter värde på Ambassadörens kommentar!
Med engagerad och oroad hälsning,
Sven Anér, Karlsrogatan 85 A, 752 39 Uppsala. 018-15 12 79.

/Geht also auch zum deutschen Botschafter in Stockholm/.



3.6.2013.
Till svenska UD.
Jag informerar om förfalskade Palme-kulor som svensk polis tvingat Bundeskriminalamt i Wiesbaden att undersöka, och jag uppmanar UD att från min blogg
ta fram dossier i ärendet, daterad 3.6.13. Jag önskar UD:s kommentar.
Sven Anér, Karlsrogatan 85 A, 752 39 Uppsala. 018-15 12 79.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs sidan "Om kommentarer"