Avslöjande på gång?





4 kommentarer:

  1. Kämpa på Sven! Sanningen skall segra!

    SvaraRadera
  2. Hej Sven,
    Har följt din blogg till och från under flera års tid och finner ditt grävande otroligt intressant.

    Jag tänker att du har en hel del intressant material i "pappersformat". Kopior på förhör och andra utdrag du fått via våra myndigheter genom åren m.m m.m.

    Jag skulle jättegärna vilja ta del av allt ditt material och undrar om det finns några planer på att "digitalisera"/skanna in dessa och publicera dem på nätet?

    Med vänlig hälsning
    Läktarcoach

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jag har fått Svens förtroende att lägga ut hans material på hans blogg. Tyvärr vet jag inte hur framtiden ser ut gällande digitalisering av hans arkiv. Jag lovar att ta upp det med honom vid tillfälle.

      MVH
      Kjell P.

      Radera
  3. Stort tack för återkoppling och hoppas verkligen att allt hans grävande kommer till allmänhetens kännedom, för fortsatt "kamp".

    SvaraRadera

Läs sidan "Om kommentarer"