Mötet i Tuna blottar Palmeskandalen

16.11.2011.

Till SvD, Chefredaktören och Nyhetschefen!

Nu på lördag, den 19 november 2011 kl 13, tas skandalen kring mordet på Olof Palme upp i hela dess vidd, och jag inbjuder tidningen att närvara vid det allmänna mötet på Tuna Bygdegård nära Alunda.

Jag kommer bl a att visa att Lisbeth Palme var informerad om det förestående mordet samt att påståendet om att Lisbeth Palme skulle ha blivit påskjuten vid Dekorima saknar all grund. I denna våg av brottslighet sveptes även hederliga institutioner med: Bundeskriminalamt i Wiesbaden, Statens Kriminaltekniska Anstalt och Naturhistoriska Riksmuseet, och ställde upp som garanter för ett grundfalskt bevismaterial.

All denna information har sedan flera veckor lämnats till förundersökarna RÅ och RPS, men någon kommentar har inte kommit, alltså inte heller tillstymmelse till dementi.

Mötet på Tuna Bygdegård kommer att filmas, och filmen läggs ut på min blogg

www.svenanerpalmemordet.blogspot.com

Sanningen är på väg. Jag sätter stort värde på Svenska Dagbladets bevakning, före mötet i Tuna och efteråt! Och inte minst skulle jag självfallet uppskatta motinlägg från tidningens sida. En debatt.

Kollegial, oroad hälsning

Sven Anér, Öster Edinge 271, 740 10 Almunge. 0174-500 66.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs sidan "Om kommentarer"