Hyckleri, Atterfall!

17.5.2012. Till statsrådet Stefan Atterfall. För angelägen kännedom och åtgärd till: Statsråden Borg och Ask.
Din i och för sig korrekta upprördhet beträffande imamernas rådgivning framstår mot bakgrund av Palmeutredningen och alla dess falska förgreningar som klart hyckleri.
Du vet, Stefan Atterfall, som medlem av den svenska regeringen, att din regering helt nonchalerar det onekligen än mer upprörande mordet på en statsminister genom att i praktiken inte driva någon som helst förundersökning av detta mord samt genom att förtiga sin, regeringens, egen mycket säkra vetskap rörande mördarens faktiska identitet: rådmannen och moderate riksdagsledamoten Anti Avsan.
Sverige kan inte, vare sig i längden eller på kort sikt, fasthålla vid denna orimliga position. Se till att din regering lägger alla sina tummade kort på bordet, röj undan hela Palmeskandalen! Då först kan du och dina kamrater med någon framgång börja sopa för andras dörrar.
Jag ber dig svara mig på mitt brev, som berör skrämmande förhållanden i det Sverige som du hjälper till att styra!
Jag tar någon av de närmaste dagarna upp detta ämne på Internet, Youtube, och du hittar mig dagligen på min blogg:
www.svenanerpalmemordet.blogspot.com.
Min senaste bok, Mordets dunkel tätnar kring Lisbeth Palme, har redan, ännu utan kommentarer, tillställts några av dina regeringskolleger och torde finnas att tillgå via statsrådsberedningen.
Med djupt oroad hälsning,
Sven Anér
Öster Edinge 271, 740 10 Almunge. 0174-500 66.
PS till Statsrådet Ask: informera regeringskollegerna om detta ärendes faktiska sanningar!  SA.

1 kommentar:

  1. Helt otrolig åsikt.

    Att regeringen ska bedriva en förundersökning mot en person som har alibi och är och som inte är utpekad av några kvinnor.som det felaktigt påstås.

    Trodde fö att det år polis och åklagare som skötte sådant i ett land som.vill kalla sig rättsstat.

    Börjar likna Ukraina eller Ryssland.

    SvaraRadera

Läs sidan "Om kommentarer"