18.4.2011. Stockholms Tingsrätt Lagman Anders Ek

Jag noterar brev daterat den 12 april, och jag översänder mitt senaste inlägg i debatten kring er rådman Anti Avsan. Inlägget läggs ut på min blogg

www.svenanerpalmemordet.blogspot.com

en av de närmaste dagarna.

Det verkar som om du tror att det är ett antal helt ogrundade hugskott som jag publicerar, år efter år. Så är det inte. Jag är en mycket rutinerad och ansvarsfull skribent och debattör, och jag har i fallet Avsan aldrig stött på minsta dementi från någon överhet eller något medium – eller från rådmannen själv, vilket må förvåna.

Det är inte min sak vad Stockholms Tingsrätt gör. Men antagligen kommer det inte att dröja länge innan tingsrätten blir tvungen att ta ställning. Nya bloggar ute på nätet tar upp saken och följer det spår jag har lagt ut, kvalificerade veckomagasin kommer in i bilden, en spelfilm kommer att visas om något halvår. 

Önskar Stockholms Tingsrätt förbereda en stämning är mitt födelsenummer: 210814-5075.

Saken lever, i allra högsta grad.

Engagerad,  fortsatt djupt oroad hälsning!

Sven Anér, Öster Edinge 271, 740 10 Almunge. 0174-500 66.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs sidan "Om kommentarer"